Digital Signage

Technologia Digital Signage umożliwia emisję treści reklamowych oraz wizerunkowo-informacyjnych na ekranach rozmieszczonych w centrach miast, galeriach handlowych oraz innych obiektach. Dzięki tej technologii wyświetlane treści mogą zostać dostosowane do miejsca oraz czasu. Tradycyjna sieć Digital Signage składa się z ekranów połączonych za pomocą playerów z Internetem, co pozwala na zarządzanie wyświetlaną treścią z dowolnego miejsca.

 

 

 

Zalety Digital Signage:

  • Skuteczność przekazu dynamicznego - ruchome obrazy lepiej przyciągają uwagę przechodniów, są bardziej zauważalne i łatwiej je zapamiętać
  • Możliwość dołączenia przekazu audio, co pozwala wzmocnić przekaz marketingowy
  • Łatwość zmiany treści przekazu
  • Możliwość programowania kolejności i czasu wyświetlanych reklam w ciągu całego dnia dla każdego wyświetlacza niezależnie - dostosowanie do grupy odbiorców
  • Elastyczność - możliwość wprowadzenia zmian w czasie rzeczywistym
  • Monitory multimedialne kojarzą się odbiorcy z postępem technologicznym i nowoczesnością, co pozytywnie wpływa na wizerunek firmy

Korzyści:

  • Wysoka skuteczność przekazu
  • Atrakcyjny sposób prezentacji
  • Wpływ na wzrost sprzedaży
  • Wpływ na świadomość marki

Komunikacja

  • Przekazanie Klientom informacji o produkcie/usłudze i jego zaletach w miejscu, gdzie może od razu nabyć produkt/usługę - możliwość natychmiastowej reakcji
  • Informacja zawsze aktualna - nowe produkty/usługi, promocje
  • Dzięki możliwości zaprogramowania (treści, czasu oraz miejsca dystrybucji) i aktualizacji przekazu dostosowanie reklamy do grupy odbiorców, miejsca i czasu
  • Możliwość interakcji z Klientem (w przypadku monitorów dotykowych)

 

 

 Informacja

  • Przekazanie informacji o produkcie czy usłudze na przyciągających uwagę ekranach umieszczonych w łatwo widocznych miejscach
  • Dzięki uzupełnieniu treści o bieżące informacje dotyczące pogody, wiadomości czy kursy walut, reklama staje się atrakcyjniejsza i bardziej zauważalna

Zalety w rozgraniczeniu na branże

Handel i usługi

  • Możliwość prezentacji oferty i reklamy produktów/usługi
  • Informacja o promocjach, najnowszych produktach
  • Informacja o wydarzeniach

Finanse i ubezpieczenia

  • Bieżąca informacja o kursach walut czy wskaźnikach finansowych
  • Możliwość usprawnienia obsługi klienta ? skierowanie do odpowiedniego stanowiska, informacje o ofercie
  • Zwrócenie uwagi osób czekających na ofertę czy nowe produkty

Samorządy i administracja

  • Możliwość poinformowanie petentów o godzinach pracy urzędu, jego wydziałach, komunikatach i ogłoszeniach
  • Możliwość kierowania petentów w odpowiednie miejsce w zależności od sprawy, którą chce załatwić
  • Informacja o aktualnych wydarzeniach np. szkoleniach, wydarzeniach kulturalnych itp.
  • Różne sposoby prezentowania treści - komunikaty, zdjęcia, pliki multimedialne

Rynek medyczny

  • Informacja o godzinach przyjęć poszczególnych lekarzy
  • Możliwość połączenia z programem rejestracji pacjentów
  • Reklamowanie usług dodatkowych - monitory w poczekalniach mogą informować pacjentów o oferowanych usługach dodatkowych
  • Możliwość sprzedaży czasu antenowego aptekom, ośrodkom rehabilitacyjnym itp.
  • Apteki - możliwość reklamy produktów w promocyjnych cenach czy najnowszej oferty

Produkcja

  • Recepcja - prezentacje dotyczące firmy
  • Hala produkcyjna - wskaźniki wydajności, czas do końca zmiany, ilość dni bez wypadków itp.

Edukacja: 

  • Plany lekcji i tablice ogłoszeń - informacje o zmianach planu, wydarzeniach czy spotkaniach,
  • Cyfrowa biblioteka - możliwość przeszukania zasobów biblioteki na monitorach dotykowych.

Hotelarstwo i gastronomia

  • Atrakcyjny sposób prezentowania oferty - funkcja informacyjna i reklamowa
  • Prezentacja menu - łatwość wprowadzenia zmian i aktualizacji cen, możliwość dołączenia zdjęć
  • Hotel - informacja o dostępnych pokojach, cenach i promocjach

Rozrywka, kultura i sztuka

  • Informacja o wydarzeniach kulturalnych i sportowych, informacja o dostępności biletów i ich cenach
  • Możliwość wyświetlenia zwiastunów filmów czy koncertów
  • Interaktywne punkty informacyjne

Technologia

  • Automatyczne załączanie i wyłącznie się sprzętu oraz wyświetlanie treści według zaplanowanego wcześniej harmonogramu (nawet kilka miesięcy wcześniej)
  • Możliwość zdalnego sterowania i pełnej kontroli wyświetlanych treści
  • Możliwość zarządzania wieloma ekranami jednocześnie z jednego miejsca

Transport i turystyka

  • Prezentacja oferty w biurze podróży, oferty last minute, możliwość zastosowania wirtualnych doradców (ekran dotykowy)
  • Informacja o rozkładzie jazdy, przewidywanych opóźnieniach
  • Reklama w środkach komunikacji publicznej - podróżni spędzają co najmniej klika minut w komunikacji, najczęściej nie mając zajęć w trakcie jazdy
  • Informacja turystyczna - monitor pełni rolę przewodnika turystycznego, informacja o regionie, atrakcjach turystycznych i zabytkach

copyright © Digital Technologies